19 mei 2012

Dag 733: Your favore television program

Eigenlijk kijk ik nauwelijks televisie. Er is te veel reclame en er zijn te weinig echt goede programma's.
Er zijn wel een aantal leuke series, en die stream ik dus ook gewoon.

The Big Bang Theory vind ik echt geniaal. Ik lach niet zo heel snel om films of series, maar hier moet ik regelmatig vrij hard om lachen.
En nieuwe verslaving is How I Met Your Mother. Ook hilarisch en goed vermaak in de avond. We zijn nu alle seizoenen aan het terug kijken, dus ik ben nog maar in seizoen Ă©Ă©n, maar het is niet vervelend dat we nog 5 seizoenen voor de boeg hebben.
Deze kijk ik samen met vriendlief.




Een serie die ik graag alleen kijk is Glee. Ik word zo vrolijk van al die liedjes en de vrolijkheid die van de serie afspat! Ook al is het heel nep en niet het beste acteerwerk...het gaat erom dat je vrolijk wordt toch?


3 reacties:

  1. Ik moet ook altijd vreselijk lachen om The Big Bang Theory, geweldig vind ik dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa, die kijk ik ook allemaal! En New Girl en Grey's Anatomy :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. TBBT ♥ Ik kan niet wachten tot seizoen 6 begint.
    How I met your mother heb ik wel eens gekeken maar om de een of andere reden mis ik het niet als ik het niet zie.
    Glee is echt een no-go hier in huis :D

    BeantwoordenVerwijderen